UNI-T UT107
Doporučené nabídky (1)
UNI-T UT107
Nejlevnější nabídky (12)
UNI-T UT107
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
UNI-T UT107
- super mašinka
- super mašinka
- velký displey
, zakoupeno v SvětSoučástek.cz
Doporučuje produkt
bohužel trochu schází možnost měření střídavého proudu
, zakoupeno v SvětSoučástek.cz
Doporučuje produkt
žádná
, zakoupeno v Hadex, spol. s r.o.
Doporučuje produkt
Parametry produktu
Popis produktu
Multimetr UNI-T UT107
Digitální univerzální multimetr pro autodiagnostiku se speciálními funkcemi.
Hlavní vlastnosti
- Stejnosměrné napětí: 200mV/2V/20V/1000V (0,5%+2)
- Střídavé napětí: 200V/750V (0,8%+5)
- Stejnosměrný proud: 200mA/10A (0,8%+5)
- Odpor: 200W/2kW/20kW/200kW/20MW (0,8%+5)
- Teplota: -40°C~1000°C (2%+8)
- Frekvence: 2kHz (2%+5)
- Faktor naplnění: 1%~90% (4%+5)
- Pojistka 10A
- Test 12V baterie (3%+5)
- Doba zdržení 4Cyl/6Cyl/8Cyl (3%+5)
- Tachograf 4Cyl/6Cyl/8Cyl (3%+5)
- Test diod
- Kontinuita obvodu
- Paměť měření
- Indikátor slabé baterie
Multimetr UNI-T UT107 splňuje požadavky na měření motorových vozidel i pro velmi náročné mechaniky.
Kromě všech základních měřicích funkcí, jako je měření střídavého/stejnosměrného napětí, střídavého/stejnosměrného proudu a odporu, dokáže měřit také otáčky 4, 6 a 8válcových motorů.
Tento model má také možnost měřit teplotu, frekvenci proudu a dokonce i faktor pulzního plnění a velmi užitečnou funkci testování 12V baterie.
Standardní měření:
- Měření napětí V DC nebo V AC
- Měření proudu A DC nebo A AC
- Dioda, spojitost, odpor
- 12V baterie/akumulátor (měřič má vestavěný odpor 120 Ohm pro zatížení)
- Měření teploty
- Měření frekvence
- Doba cyklu
- Měření úhlu zapálení
- RPMx10
Testování:
- Pojistek
- Spínačů
- Solenoidů a elektromagnetů
- Startovacího a nabíjecího systému
- Prázdné baterie
- Spotřeby baterie při vypnutém motoru
- Spouštění nabíjení baterie
- Úbytku napětí
- Dobíjení baterie
- Zapalovacího systému
- Vysokonapěťové tlumivky
- Hallovy sondy
- Magnetického odporu
- RPMx10
- Palivového systému
- Vstřikování paliva
- Lambda sondy
- Snímače teploty
- Snímače pozice
- Tlakového senzoru
- Snímače vzduchu
- Úhlu sepnutí kontaktů...
Vlastnosti měřicího přístroje:
- Funkce HOLD (podržení údaje zobrazovače).
- Indikátor nízkého napětí baterie.
- Ruční přepínání rozsahů.
OBSAH BALENÍ:
- Multimetr
- Baterie
- Měřicí vodiče
- Teplotní sonda
- Pouzdro
- Návod k použití
Multimetr UNI-T UT107
Digitální univerzální multimetr pro autodiagnostiku se speciálními funkcemi.
Hlavní vlastnosti
- Stejnosměrné napětí: 200mV/2V/20V/1000V (0,5%+2)
- Střídavé napětí: 200V/750V (0,8%+5)
- Stejnosměrný proud: 200mA/10A (0,8%+5)
- Odpor: 200W/2kW/20kW/200kW/20MW (0,8%+5)
- Teplota: -40°C~1000°C (2%+8)
- Frekvence: 2kHz (2%+5)
- Faktor naplnění: 1%~90% (4%+5)
- Pojistka 10A
- Test 12V baterie (3%+5)
- Doba zdržení 4Cyl/6Cyl/8Cyl (3%+5)
- Tachograf 4Cyl/6Cyl/8Cyl (3%+5)
- Test diod
- Kontinuita obvodu
- Paměť měření
- Indikátor slabé baterie
Multimetr UNI-T UT107 splňuje požadavky na měření motorových vozidel i pro velmi náročné mechaniky.
Kromě všech základních měřicích funkcí, jako je měření střídavého/stejnosměrného napětí, střídavého/stejnosměrného proudu a odporu, dokáže měřit také otáčky 4, 6 a 8válcových motorů.
Tento model má také možnost měřit teplotu, frekvenci proudu a dokonce i faktor pulzního plnění a velmi užitečnou funkci testování 12V baterie.
Standardní měření:
- Měření napětí V DC nebo V AC
- Měření proudu A DC nebo A AC
- Dioda, spojitost, odpor
- 12V baterie/akumulátor (měřič má vestavěný odpor 120 Ohm pro zatížení)
- Měření teploty
- Měření frekvence
- Doba cyklu
- Měření úhlu zapálení
- RPMx10
Testování:
- Pojistek
- Spínačů
- Solenoidů a elektromagnetů
- Startovacího a nabíjecího systému
- Prázdné baterie
- Spotřeby baterie při vypnutém motoru
- Spouštění nabíjení baterie
- Úbytku napětí
- Dobíjení baterie
- Zapalovacího systému
- Vysokonapěťové tlumivky
- Hallovy sondy
- Magnetického odporu
- RPMx10
- Palivového systému
- Vstřikování paliva
- Lambda sondy
- Snímače teploty
- Snímače pozice
- Tlakového senzoru
- Snímače vzduchu
- Úhlu sepnutí kontaktů...
Vlastnosti měřicího přístroje:
- Funkce HOLD (podržení údaje zobrazovače).
- Indikátor nízkého napětí baterie.
- Ruční přepínání rozsahů.
OBSAH BALENÍ:
- Multimetr
- Baterie
- Měřicí vodiče
- Teplotní sonda
- Pouzdro
- Návod k použití
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jejich 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
UNI-T UT107
- Velmi přehledný a dobře vybavený.
- Zatím nic krátká doba užívání.
- super mašinka
- super mašinka
- velký displey
- Solidní zpracování
- Nespolehlivé měření otáček motoru
, zakoupeno v HITYshop.cz
Doporučuje produkt
Potřeboval jsem toto zařízení pro jeho univerzálnost.Čas teprve ukáže zda byla má volba správná. J.Čermák
, zakoupeno v SvětSoučástek.cz
Doporučuje produkt
bohužel trochu schází možnost měření střídavého proudu
, zakoupeno v SvětSoučástek.cz
Doporučuje produkt
žádná
, zakoupeno v Hadex, spol. s r.o.
Doporučuje produkt
, zakoupeno v tipa.eu
Doporučuje produkt
Multimetr vypadá mechanicky dobře, je bytelný. Funkce OK. Akorát v popisu mohlo být uvedeno, že baterie je součástí multimetru, kupoval jsem ji zbytečně zvlášť.
Nedoporučuje produkt
Chtěl jsem multimetr s měřením otáček motoru kvůli seřizování Forda V8 z roku 1957. Tohle byl jeden z mála cenově dostupných měřáků. Měření napětí, proudu, odporu a průchodnosti v autě je v pohodě, ale na to stačí i ten nejobyčejnější multimetr za 200 Kč. Při měření odporu kabelů ke svíčkám už ale můžete narazit, protože rozsah 20MOhm může být nedostatečný.
Zásadní problém jsem ale měl s měřením toho, na co jsem jej kupoval - otáčky motoru. Při měření na cívce podle návodu jsem dostával hodnoty, které se mi zdály nevěrohodné. Při kontrole laserovým měřákem (nastavení na V8) na klikové hřídeli jsem zjistil, že mulitmetr ukazuje o cca 60% až 80% vyšší hodnoty. To jej činí prakticky nepoužitelný pro mé potřeby. Při přepnutí zkusmo na V4 se zobrazované hodnoty správně zdvojnásobily. Zkusil jsem ještě pro zajímavost přepnutí na měření frekvence a dostával jsem naopak hodnoty o cca 40% nižší.
Předpokládal jsem, že je přístroj vadný, a pokusil se jej reklamovat. Neuspěl jsem. Přístroj mi byl vrácen s tím, že byl překontrolován na generátoru a měřil správně. Závada tedy nepotvrzena a reklamace zamítnuta. Zřejmě bude problém v tom, že napětí na cívce nebude mít tak čistý průběh, jako je z generátoru. To ale může být problém i u jiných aut.
Prodejce mi sdělil, že jiný zákazník už u nich kupoval druhý kus, protože je s ním velmi spokojený. Takže na nějaké auto možná bude v pohodě, na některé však může být nepoužitelný.
Doporučuji koupit přes internet, hned vyzkoušet a popřípadě vrátit.

















